Zoeken in blog Tygo

dinsdag 16 februari 2016

Pubertje.

Waf,

Normale ochtend vandaag, ochtendwandeling brokjes en bammen eten, lui in mijn mand liggen tot Anne beneden komt.
Het was wel koud vanmorgen tijdens mijn ronde brrr, Anne nog niet fit genoeg dus die nog dagje bij mij.
Baasje ging als  eerste weg, daarna Wendy, Maikel en ook het vrouwtje moest weg, maar voordat ze ging had ze alweer gedweild.
Nou toen ze begon met dweilen lag ik netjes in mijn mand maar toen ze halverwege was liep ik alweer naar Anne.
Bij thuiskomst van het vrouwtje sliep Anne alweer, het vrouwtje heeft toen vanalles gedaan beneden ondanks de geluiden sliep ze door totdat het vrouwtje haar wakker maakte voor het middageten.
Ook ik mocht nog een ronde mee, grote ronde bij het poepveld gehad maar poepen deed ik pas op de terugweg, op straat, kon het vrouwtje dus opruimen.

Smiddags lopen kwallen, alles wat ik zag liggen of hangen nam ik mee om op te liggen of mee te spelen.
Ook tijdens mijn wandeling van deze middag vond ik het weer nodig om op een plaats te poepen waar het vrouwtje het moest opruimen.
Het vrouwtje zat samen met Anne aan de thee toen ik het nodig vond om tegen haar hand te springen, hopla thee over de grond, broek en vest van het vrouwtje.
Nou ze was niet blij, ik werd er gewoon bang van, vervelende puber ben je zeiden ze allemaal oeiii.

Savonds gingen de baas en het vrouwtje samen weg en bleef ik bij Maikel, Anne en Wendy, nou ik heb me toen netjes gedragen gewoon gelegen in mijn mand.

Tygo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten