Zoeken in blog Tygo

donderdag 18 februari 2016

Ga maar door het poortje heen

Waf,

Wat ik jullie nog niet heb vertelt, smorgens nog voor de ochtendwandeling komt het vrouwtje naar beneden.
Om haar te begroeten wil ik knuffelen en geaaid worden maar omdat voor elkaar te krijgen kruip ik achterlangs tussen haar benen door leuk joh.
Eitjesdag vandaag maar omdat Maikel later begint en niet van koude eitjes houd was het dus iets later voordat ik mijn ei en stukjes van de rest kreeg.
Eerst brokken eten, bammen snoepen en nog even spelen en toen de eitjes....
Toen het vrouwtje bezig was met was vouwen vond ik het wel tof om met sokken, zakdoeken, dweilen of vaatdoekjes rond te wandelen.
Nou ik was de enigste die dat leuk vond.....

Ook was het weer krantjes tijd vandaag maar die waren vroeg en het vrouwtje is snel dus was zo gepiept.
Toen mocht ik weer mee wij liepen een stuk langs de Goorloop, grote ronde bij de Ratel en toen weer naar huis, ik heb me wel weer even kunnen uitleven toen ik los was.

Bij het middageten was Anne ook al thuis, na de lunch ging ze samen met het vrouwtje een appeltaart bakken.
Niet veel later kwam Maikel ook weer thuis, later in de middag mocht ik met hem mee, eerst naar de beestjes en toen langs het kanaal weer terug.

Savonds was ik best moe, wel mezelf even gemeld toen er appeltaart gegeten werd jammie ik heb ook een klein stukje gehad en een handje kruimels hihi.

Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten