Zoeken in blog Tygo

vrijdag 19 februari 2016

Wachten wachten

Waf,

Het begon als een normale dag, wandeling brokken maar ontbijten deed het gezin samen, met een gebakken ei, ook voor mij smikkel.
Wendy vertrok naar school en even later Maikel ook, Anne bleef thuis, ik mocht toen mee wandelend naar het Piet van Thielplein.
Daar netjes buiten gewacht, later die morgen kwamen Willie en Antonet appels brengen, na de bakkies koffie weer afscheid genomen van de appelboertjes.
Weer werd ik uitgelaten, bij terugkomst vertrokken de baas, het vrouwtje en Anne met de auto, ik bleef achter.

Niet veel later kwam Maikel alweer thuis, na zijn middageten zijn we een blokje wezen wandelen, Wendy kwam ook thuis van school die wel.
Tegen de avond gingen ze samen weg en kwamen later terug met eten, vrouwtje, Anne en baasje nog niet thuis pffff.
Wat bleek Anne werd vandaag geopereerd aan haar pols, dat was in AMC te Amsterdam ik mocht ook een usie zien die ze gemaakt hadden whahaha.

Na het eten een grote ronde met Wendy gewandeld daarna wachten op de rest, Maikel was werken.
Veeeeel later kwamen ze eindelijk thuis hè hè wachten duurt lang zeg, Maikel kwam ook alweer thuis en werd er gegeten.
Ook ik kreeg wat vis, zuurvlees en gebakken aardappelsteeltjes, weer smullen zeg, ik moet wel zachtjes doen met Anne vooral haar arm.
Die arm hangt ook in een witte lap, die vind ik toch wel spannend, oja die met bril en zonder haar is de baas gniffff.

Tygo.

Usie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten