Zoeken in blog Tygo

dinsdag 9 februari 2016

Nog inne..

Waf,

Ja hoor vannacht kwamen de party-poppers weer laat thuis, mazzel voor mij kon ik mooi nog een keertje plassen.
Best wel wat later samen met de baas mijn ochtendwandeling gehad, lekker geplast en gepoept.

Smiddags ging het gezin weg, inclusief Kimberley, die was bij ons, ze gingen carnavallen het baasje was prins van buurtvereniging "De oude toren".
Bij het vertrek zei de baas " nou Tygo nog inne dag" dan is het weer een beetje normaal.
Wat later bleek waren Saskia en Jorg er ook, dat vonden de baas en het vrouwtje wel heel erg leuk hoor.
Gelukkig kan ik wel erg goed alleen thuis blijven, dat moest ook wel deze middag want ik kon echt niet mee.

Bij terugkomst was het al donker, ik mocht even mee met Anne en Kimberley, daarna werd er gegeten en vertrokken Maikel, Anne en Kimberley weer.
Even later ging Wendy ook en heb ik de rest van de avond doorgebracht met het vrouwtje en de baas.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten