Zoeken in blog Tygo

dinsdag 13 oktober 2015

Prinsje....

Heey,

Vanmorgen nadat baasje en vrouwtje hadden ontbeten de afwas hadden gedaan en ik lekker lui op mijn matje lag te knorren kwam ineens het vrouwtje naar beneden met zuivere spullen voor mij, matje en kleedje voor in mijn mand.
Toen ik van mijn matje af moest omdat die ook in de was moest ging ik maar in mijn mandje liggen, zó wat lag ik hoog en zacht ineens zeg lekkerrrrr!
Vrouwtje had er een dekbed in gelegd want het wordt kouder en ik doe toch niet plassen in mijn mandje of op mijn matje, eigenlijk plas of poep ik al een hele tijd helemaal niet binnen.
Aan het eind van de ochtend ben ik met het vrouwtje wezen wandelen, via de beestjes langs het kanaal over het plein richting huis.
Gestopt bij de waterpaal maar wat nu hij deed het niet, blijkbaar al afgesloten tegen het kapot vriezen snif mooi balen.

Smiddags mijn normale wandelingen gedaan en verder wat gespeeld en lui gedaan, Maikel zijn nieuwe scooter was klaar dus die wilde hij gaan halen en at dus niet mee.
Toen Maikel terug was hebben we even gekeken naar zijn nieuwe scooter gaaf ding zeg, daarna met baasje en vrouwtje gaan wandelen.
Toen ik lekker los was in het park kwam er een fietser voorbij dus ik erachter aan zoefff weg was ik en ze konden roepen wat ze wilde maar ik luisterde niet.
Bij de beestjes vonden vrouwtje en baasje mij weer terug omdat ik een ander hondje tegen was gekomen, maar baasje en vrouwtje waren not amused oeps....maar gelukkig duurde dat niet lang.

Bij thuiskomst nog even geoefend met tandenpoetsen en wat gegeten, daarna lekker in mijn mand met dikke bertha kussen hihi gaan liggen.
Zoals vrouwtje zegt "daar ligt het prinsje Dekkers" whaha...

Tygo.



                                











Geen opmerkingen:

Een reactie posten