Zoeken in blog Tygo

vrijdag 23 oktober 2015

Zoete lieve Tygo....!!

Kefffff.....

Vanmorgen geen zin om op te staan, as usual, toch mee wezen wandelen en daarna stukjes boterham met kaas gesnoept daar achteraan wat brokken en ik kon er weer tegen.
Toen Maikel, Anne en Wendy naar werk en school waren mocht ik met de auto mee, we gingen naar .......... Den Bosch.
Nadat baasje wat adressen had bezocht en wat mensen op zijn donder had gegeven gingen we wandelen bij een wel heel erg kleine zee.
Baasje en vrouwtje noemde het De Oosterplas, daar gespeeld met andere honden, tamme kastanjes gezocht en in het zand gespeeld.

Smiddags toen ze gegeten hadden kwam Willie appels brengen die vindt ik ook lekker, gezellig vindt ik het als we bezoek krijgen.
Toen Anne en Wendy thuis waren zijn we gaan wandelen eerst naar beestjes toen via het bejaardenhuis, want daar moest Wendy naartoe, langs het kanaal en het plein weer naar huis.

Na het avondeten ging Maikel werken en vrouwtje, baasje, Anne en Wendy winkelen, ik lekker bij komen in mijn mandje.
Na even snurken waren ze alweer thuis, in de tussentijd had Aron hondensnack door de brievenbus gedaan, flauw hoor want hij zou ze persoonlijk komen geven.

Dat was mijn vrijdag weer zo'n beetje,

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten