Zoeken in blog Tygo

maandag 12 oktober 2015

Ikke vanaf nu ook...

Haaidiehaai....

Vanmorgen na ochtendronde nog erg moe dus mezelf maar niet gemeld voor stukje boterham, Maikel ging weer bijtijds naar Erp.
Nadat Anne en Wendy hadden ontbeten en aangekleed hebben ze mij nog laten plassen waarna ze naar school gingen.
Toen het vrouwtje gedweild had ging ze weg voor boodschapjes en kon ik in mijn mandje verder slapen.

Smiddags toen vrouwtje had gegeten en klaar was met boven poetsen zijn we samen naar de beestjes gewandeld en weer terug.

Na het avondeten even naar het poepveld gewandeld en weer naar huis, best wel kleine wandeling dacht ik nog.
Toen baas gedoucht was gingen we, baasje, vrouwtje, Anne en Wendy weer wandelen, deze keer naar een veld met een hek erom.
Toen we daar even waren kwamen er steeds meer hondjes leuk vond ik dat daarna gingen de baas en ik samen met andere hondjes en baasjes het veld op.
Daar vertelde Huub en Heidi twee instructeurs vanalles over ons hondjes, toen leerde de baas hoe en waar ik moest zitten, liggen, meelopen en komen, en dat allemaal met lekkere snoepjes jammie toen we klaar waren kregen we na inschrijving voor deze school een pakket mee met eten, snoepjes en een speeltje.
Na ongeveer anderhalf uur weer naar huis gewandeld, ik ben er wel een beetje moe van dus ga lekke snurken.

Tygo.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten