Zoeken in blog Tygo

woensdag 21 oktober 2015

Alléé....

Heey,

Tijdens het ontbijt weer lekker mee gedaan met boterhammetje kaas en kipfilet, Maikel heeft dan chocopasta en dat mag ik niet hebben.
Na de tussenwandeling met Wendy mocht ik samen met Anne thuis blijven want het is alweer boodschappendag dus vrouwtje alweer bijtijds op pad.
Nadat Anne ook naar school was ben ik maar heel even alleen achter gebleven want daar was het vrouwtje alweer.
Ik dus mee naar de auto om te kijken of het vrouwtje ook iets lekkers voor mij had "geboodschapt", na het opruimen van de boodschappen mocht ik met het vrouwtje mee.
We gingen lekker wandelen, fijn spelen met andere honden en uitrennen natuurlijk.

Smiddags wilde het vrouwtje even een blokje om met mij toen Anne en Wendy thuis kwamen en we met drieën naar de Goorloop zijn gelopen.
Weer lekker uitrennen en spelen in het gras, ook heb ik voor de eerste keer geprobeerd om op drie poten te plassen.
Ja ik tilde mijn poot één keer op bij het plassen.

Na het avondeten en de afwas mocht ik weer mee nu kreeg ik een andere halsband om, een reflecterende met verlichting disco-Tygo oyeah hihi.
Ik ben wel goed zichtbaar in het donker maar ook in het gras zeker als ik lege pet fles opruim, de rest van de avond wat gestoeid en geknuffeld en slapen natuurlijk.



             






     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten