Zoeken in blog Tygo

vrijdag 9 oktober 2015

Popeye..

Toettoet..

Vanmorgen na de stukjes boterham, lekker luieren en uitzwaaien van de jeugd en nadat baasje en vrouwtje weer terug waren zijn we gaan wandelen.
We zagen hele mooie paddestoelen waaraan ik natuurlijk moest snuffelen, daarna kwamen Willie en Antonet koffie drinken en appels brengen ook gezellig.
Toen al de was buiten hing zijn we lekker langs de Goorloop gaan wandelen, daar kwamen we hond Bas tegen.
Dat is een jaloerse hond want als zijn vrouwtje mij aaide werd hij erg boos, ik schrok ervan en ging snel bij baas van Bas tussen zijn benen zitten.
Bij thuiskomst ging het baasje omelet maken dat rook lekker met zalm, spinazie, noten, avocado en nog vanalles.
Ik mocht ook vanalles proeven bij de spinazie, wat ik ook lekker vond noemde het vrouwtje mij Popeye hihi.

Smiddags ben ik samen met Anne naar de beestjes gewandeld kei gezellig vond ik dat.

Toen kwamen baasje en vrouwtje ook weer thuis en werd de was van buiten opgevouwen en opgeruimd.
Daarna hebben we met zijn allen inclusief Tygo buiten pannenkoeken gegeten jammie dat is lekker met spek, ui, kaas, zalm, appel smek.

Toen was het alweer donker en dus tijd om uit te rusten......

Tygo.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten