Zoeken in blog Tygo

woensdag 14 oktober 2015

Waterkoud...

Heeydiehaai....

Woensdag is boodschappendag dus ik mocht eerst alleen blijven bij Maikel, Anne en Wendy totdat ze één voor één naar school gingen.
Wendy als eerste en Anne als laatste en die heeft mij ook in mijn mandje gelegd was ook wel nodig want ik had vanmorgen echt geen zin om op te staan.
Al snel was het vrouwtje weer terug en ben ik eerst mee gaan kijken wat er allemaal in de auto lag voor boodschappen.
Na het opruimen van de boodschappen zijn het vrouwtje en ik naar de markt gewandeld om mineola's te halen.
Via het kanaal zijn we weer naar huis gelopen het was en is niet echt lekker weer nat en koud, waterkoud noemen ze dat meen ik gehoord te hebben brrrr.
Zin om te luisteren had ik ook niet vrouwtje riep mij in het park maar ik ging gewoon verder totdat ze met "snoepjeszakje" ritselde toen kwam ik wel maar kreeg niets balen hè.
We waren wel een beetje nat geworden dus bij thuiskomst mezelf even opfrissen en droog schudden.

Wat ook balen was is het weer met die regen kan en wil ik niet zo naar buiten waardoor ik mijn energie niet zo goed kwijt kan maar gelukkig zijn er genoeg die met mij willen spelen.
Ik wist wel dat het weer bijna eitjesdag was dus toen de kelderdeur een beetje open stond ben ik maar de kelder in gegaan en heb een eierdoos gepakt jammer het was een leeg doosje.

Savonds alleen mijn wandeling naar poepveldje gehad want het bleef maar regenen, wel lekker met Anne haar breigaren gespeeld hihi.

Tygo.

                                                 


                                                    

                                                   
   


  
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten