Zoeken in blog Tygo

zaterdag 17 oktober 2015

Hoteldebotel....

Heey,

Vanmorgen wederom echt geen zin om op te staan baasje heeft me maar naar buiten meegesleurd want anders werd het niets.
Gelukkig moest de baas werken en kon ik nog lekker doorslapen totdat het vrouwtje wakker was maar zelfs toen was ik nog moe.
Plotseling hoorde ik de kerkklokken heel droevig luiden nou dat vond ik maar niks hoor was er een beetje bang van brrrrr.
Na het klaarmaken van het eten zoals soep, wrapvulling en salades zijn we naar de beestjes gewandeld.

Toen kwam de baas alweer thuis en ging het hele gezin koffie drinken gezellig daarna mocht ik met vrouwtje en baasje mee met de auto.
Nou dat was een rit zeg lang zo lang dat ik lekker heb liggen snurken op de achterbank, na een hele tijd rijden stopten we en gingen we met tassen en kistje op wielen een soort huis binnen.
Nadat baasje en vrouwtje even gepraat hadden werd ik opgetild door de baas en gingen we trappen op en een kamer in met een bed.
Hier werd ook mijn mand neergezet en de tassen en die rare wielkistjes toen gingen we wandelen leuk een nieuwe omgeving bootjes gekekeken andere vreemde honden ontmoet gepoept en geplast en na een hele wandeling weer naar die kamer met bedden.

Kon ik lekker bijslapen gaap gaan baasje en vrouwtje een andere kamer in gaan ze samen in een Kuip met water en schuim zitten whaha raar volk die mensen.
Ik vond dat toch ook wel gezellig en ben toen maar lekker tegen die kuip gaan liggen op "het badkleedje" zoals vrouwtje dat noemde en ik maar stiekem lachen om die twee met die witte koppen.

Savonds nog lekker gesnoept en rondje gewandeld en dan lekker snurken........

Tygo.


                                         












Geen opmerkingen:

Een reactie posten