Zoeken in blog Tygo

donderdag 8 oktober 2015

Tis wà

Hoi,


Vandaag donderdag eitjesdag smullen, stukje boterham hoef ik dan niet, eitje wel en het trucje brood in eitje daar trapt Tygo vandaag niet in pùh dus mijn eigen eitje op en een stukje ei van Maikel, Anne en Wendy jammie!!

Deze ochtend was het weer krantjes dag dus ik weer in mij mandje, verveeld heb ik me niet ook al duurde het wat langer want er was ook nog een gezichtsbehandeling van Anne en een etentje van Wendy, alle twee op school in Gemert.
Toen het vrouwtje thuis kwam zag ze dat ik met de theedoek "op sjouw" was geweest maar ik mocht toch mee gaan wandelen.

Na het middageten zijn we wat verder gaan wandelen dierenpark, kanaal, Piet van Thielplein en weer naar huis.
Daar ben ik lekker bij de voordeur op de mat gaan liggen snurken, zo hard dat het vrouwtje dacht dat er bij de buren geboord werd.

Na het avondeten nog een keer wezen wandelen en met andere hond gespeeld, zo dat was de dag alweer.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten