Zoeken in blog Tygo

woensdag 7 oktober 2015

Van dwars...


Halloootje,

Vanmorgen had ik weer weinig zin in bammetjes, het baasje gaf mij voor de probeer de ontwormingspil welke ik vandaag moest krijgen en weet je wat ik at hem op, dat mag ook want het zijn tegenwoordig kauwtabletten.
De baas was vanmorgen als eerste weg, daarna ging het vrouwtje boodschappen doen, Wendy naar school, Maikel vertrok op zijn scooter en Anne ging als laatste.
Nadat het vrouwtje de boodschappen had opgeruimd en Tweety in bad had gedaan gingen we wandelen.
Tussen de beestjes en het kanaal, bij het zwembad haalde een fietser mij in, dat vond ik niet zo tof dus ik sprinte erachteraan het vrouwtje kon roepen maar ik bleef maar gaan totdat de fietser maar even stopte hihi ikke gewonnen.

Na de lunch ging ik weer met het vrouwtje mee nu gingen we weer tuinieren, ja vrouwtje dan en ik spelen met een notendop.
Op de weg naar huis moest er nog een zakje met een klein drolletje weggegooid worden in de afvalbak  om weer op de weg te komen moesten we over een hekwerk van buizen heen.
Het vrouwtje deed het voor maar ik durfde niet eronderdoor mocht ook dus toen wilde het vrouwtje de riem eronderdoor halen en sprong ik er snel over heen.
Voor het avondeten nog met een kastanje gespeeld op mijn matje, lekker geknuffeld met Anne en high-five gedaan.

Na het eten nog langs de Goorloop en het kanaal gewandeld maar niet langs waterpaal er kwam genoeg water van boven whaha.

Tot de volgende keer,
Tygo








Geen opmerkingen:

Een reactie posten