Zoeken in blog Tygo

maandag 5 oktober 2015

Rust...ZZzzzzz

Gaap,

Wat een dag gisteren zeg, vanmorgen maar snel geplast en gepoept zodat ik weer snel op mijn matje kon gaan liggen snurken.
Volgens het baasje was ik gisteren zo hard aan het snurken dat hij mij boven op de overloop kon horen, ik sliep ook zó vlug al voordat baasje klaar was met tandenpoetsen hihi.

Vanmorgen had ik geen trek in een stukje boterham ik was moe, iedereen vertrok dus lekker rust dacht ik maar baasje en vrouwtje waren al weer snel terug, ze hadden mijn prijs opgehaald wel 20 kg junior brokken.

Smiddags moesten Maikel en Anne voor controle naar het UMC in Nijmegen dus eerst nog even wandelen met Anne en Maikel en daarna......ikke lekker pitten tot Wendy thuis kwam en ik mee mocht gaan plassen.

Na het avondeten gingen we wandelen naar de beestjes, kanaal en waterpaal, Maikel nam een kunststof plank met wieltjes mee en Anne had schoenen met wieltjes aan, raar volk dacht ik, met Wendy heb ik nog een lekker stuk hard gelopen hijg.
Toen we bij het kanaal kwamen zagen we Anne en Maikel, die gingen hard zeg Maikel stond wat met zijn kont te wiebelen op die plank en Anne reed op die rare schoenen.
Ik wil dat ook wel dus erachteraan rennen zoeffff maar ik lette even niet op en kwam met mijn pootje onder een wieltje bij Maikel, kaai piep dat deed auw.
Baasje en vrouwtje gekeken naar mijn poot want ik bloedde wat maar gelukkig het viel mee pootje kan eraan blijven zitten whaha.

Bij thuiskomst weer verder met uitrusten maar mijn energie moest ik toch ook kwijt en het was leuk met heel de roedel wandelen.

Tygo.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten