Zoeken in blog Tygo

zaterdag 24 oktober 2015

Merten..

Hédiehé,

Zaterdag en toch weer vroeg wakker gemaakt, na de ochtendwandeling van half zes lekker mee boterhammetjes gesnoept met kipfilet en kaas blijft jammie.
Daarna brokjes gegeten en toen was het alweer tijd voor de baas om te gaan, na even te hebben gesnurkt mocht ik alweer met de auto mee.
Samen met het vrouwtje, Anne en Wendy gingen we eerst naar het tankstation daar was het baasje ook leuk zeg even knuffelen.
We reden verder naar Leo en Annie maar eerst moest het vrouwtje samen met Wendy een boodschap doen, ik heb toen samen met Anne gewacht.
Bij Leo en Annie was het ook weer steentjes leuk, terwijl Wendy en het vrouwtje waren merten kon ik ondertussen met pantoffels spelen, pluto de deurhond meenemen en natuurlijk snoepen.
Knakworstjes, kaas, hondensnoep water natuurlijk, ze dachten mij blij te maken met stukje boterham met worst ja daag die worst lust ik wel maar die boterham hoef ik niet en zoals het hoort buiten plassen, wel op het balkon maar ja dat is niet binnen.

Smiddags toen de baas en vrouwtje koffie hadden gedronken zijn we even naar de tuin geweest om peterselie te halen, nou dit wilde ik ook wel.
Maar niet die ik kreeg nee die het vrouwtje vast had die wil ik hihi, baasje had rode kegeltjes in zijn hand maar die kreeg ik geen, veel te heet zei hij steeds, nou het was dertien graden om dat heet te noemen pfff rare wezens die mensen.
Toen het vrouwtje ging douchen en het baasje ging dweilen mocht ik lekker met Maikel mee, we gingen naar de Goorloop yeah.

Savonds lekker lui gedaan en op een schenk gebeten, wel ééntje die ik op kon eten maar ben er wel een hele tijd "zoet" mee geweest.
Verder niet zo veel meer gedaan ik ben moe, oja wel stink scheetjes gelaten maar zelf niets van gemerkt whahaf.

Tygo.

                               

         
                                      
  
                               



Geen opmerkingen:

Een reactie posten