Zoeken in blog Tygo

dinsdag 27 oktober 2015

Noten....



Haaaaidiehaai,

Vanmorgen eerst niet echt zin in mijn brokken maar ja kreeg toch honger en heb toen mijn bak leeg gegeten.
De baas had vandaag een thuiswerkdag en was al vroeg begonnen nog voordat Maikel weg moest, Anne en Wendy hebben nog vakantie maar waren bijtijds beneden.
Samen met vrouwtje en baasje ben ik toen naar "het kapelletje" gewandeld we hebben daar kaarsjes aangestoken voor Ringo omdat die zes jaar geleden overleden is.
Wendy en Anne hebben smiddags ook nog een kaarsje aangestoken...

Toen de auto's gewassen werden gingen Anne en Wendy de vogelkooi schoonmaken en nieuw voer erin zetten.
Dat vond ik wel interressant dus met mijn neus voorop, ook omdat ik niet mee mocht om te helpen bij autowassen, dat eten wat die vogels krijgen is toch niets voor mij.

Er werd vroeg geluncht want Anne en Wendy gingen naar de bioscoop, na de afwas en uitknuffelen van Anne en Wendy mocht ik mee wandelen.
Eerst de beestjes eten geven toen naar het medicijnenhuis, met een rugzak vol pilspul gingen we verder.
We kwamen op plaatsen waar ik nog niet geweest was nadat we een hele drukke weg waren over gestoken gingen we van de weg af.
Daar lagen noten terwijl ik aan het hek vast lag te genieten van een noot waren het baasje en vrouwtje noten aan het rapen.
Nu hadden we ook nog een tas noten bij pffff maar we gingen verder via gras langs vijvertjes tussen bomen door achter voetbalveld naar huis.
Ik kon lekker lang los rondrennen dat is fijn, thuis lekker brokken gegeten en mijn rust genomen.

Na het avondeten zijn we nog langs de Goorloop gewandeld, nu meeste mais gekneusd is heb ik nog meer ruimte om te rennen en dol te doen.
Nu ben ik bezig met bijslapen want je weet maar nooit....

Tygo.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten