Zoeken in blog Tygo

dinsdag 20 oktober 2015

Tandarts...

Heey,

Vanmorgen weer normale gang van zaken met baas mee wandelen alleen geen brokken of boterham maar daar  had ik ook geen zin in nog te moe.
Maikel ging werken en ik nog rondje met Wendy en Anne wandelen daarna gingen de meisjes weer naar school.
Toen moest het vrouwtje ook weg en kon ik lekker verder slapen, toen ze terug was mocht ik weer mee wandelen daarna gingen we met de auto op stap naar Lieshout.
De dierenarts bleek toen, hé het vrouwtje vertrekt zonder mij dat is niet zo leuk, toen moest ik daar gaan slapen en bij ontwaken miste ik enkele tanden.
Ik bleek enkele rotte tandjes te hebben gehad daar zat dan een gat in net als holle buis tot aan mijn kaak, echt een mooie plek voor bacteriën.
Baasje en vrouwtje denken dat dit komt door mijn bijt aan de bench gedrag van toen ik nog klein was ahum.

Ik was wel blij dat ik het vrouwtje weer zag en mee naar huis mocht, smiddags lekker rustig aan gedaan ook al was dat niet echt nodig.
Nu ruik ik weer lekker uit mijn bek zeggen ze hier allemaal whaaaaa en heb weer een gezond smoelwerk hihi.

Savonds na het eten met de baas, het vrouwtje, Anne en Wendy wezen wandelen, eerst over het Piet van Thielplein toen langs het kanaal via de beestjes weer naar huis.
Onderweg leuke hondjes tegengekomen en lekker ermee gespeeld, thuis op mijn matje narcose-scheetjes gelaten gniffel.

Met frisse groetjes,
Tygo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten