Zoeken in blog Tygo

zondag 18 oktober 2015

Who is Rik, nee Tygo....

Ahoy,

Ondanks weekend toch zijn het baasje en vrouwtje vroeg wakker deze zondag en ik dus ook na het aankleden gaan we een blokje wandelen.
Nadat we weer in de "hotelkamer" zijn gaan het vrouwtje en baasje samen weg, ik mag dus nog ff uitrusten, toen ze weer terug kwamen mocht ik alweer mee nu een grote ronde door het stadje Zierikzee baasje had zijn fotocamera mee.
Nadat we een flinke ronde in het ochtendzonnetje door het stadje hadden gewandeld gingen we bepakt en bezakt met de auto weg ikke benieuwd waar naar toe.
Jaaaaah we gingen naar de zee en het strand jippie kicken zeg lekker rennen en ravotten in het zand ook kwam ik een andere Boxer, Caïro genaamd, tegen hij was iets ouder als ik.

Smiddags geluncht op het strand lekker eitje gekregen jammie daarna weer verder over het strand, spelen met het balletje, rollen door het zand en gaten graven, "das ist mein kuil" hihi.
Na een kilometertje of zes over het strand, door de zee en duinen was ik best wel moe maar helaas we gingen nog naar een vuurtoren kijken ook leuk maar lezen kunnen die baas en bazin van mij niet, verboden toegang stond er toch echt whaha.
Toen nog naar Renesse wat winkels kijken en nadat ik nog even dun had gepoept van het zeewater lekker terug naar mijn mandje.

Savonds mocht ik weer alleen op de kamer blijven want ze gingen uit eten vind ik helemaal niet erg ik was bekaf. 
Voordat ik ging verder slapen nog een flinke ronde gewandeld en nu lekker slapen, hoezo ZieRIKzee vandaag was het ZieTYGOzee gniffel.

Tygo.

                                           

  












Geen opmerkingen:

Een reactie posten