Zoeken in blog Tygo

zondag 11 oktober 2015

Vandaag is Rood de kleur van...

Heeyhallooo,

Vanmorgen verveelde ik me een beetje, gelukkig had het baasje de tafel gisterenavond alvast gedekt voor Maikel en Anne want die gingen naar "Heerlijk Hemelrijk".
Ik dacht dan begin ik maar alvast met eten dus brood van tafel gehaalde en alvast in stukjes gemaakt, toen ik wilde kijken of er nog meer lekkers op tafel lag kwam er iets anders wat niet te eten was van tafel gegleden......"boem" ineens kwamen het vrouwtje het baasje en Anne naar beneden.
Er was een bordje kapot gevallen ojee maar niets aan de hand hoor er werd opgeruimd terwijl ik buiten stond zodat niet in de scherven zou gaan staan.
Na de ochtendwandeling gingen baasje, vrouwtje, Maikel en Anne ontbijten Wendy niet want die was logeren bij Sanne, ikke wel lekker eitje eten smikkel.
Toen Anne en Maikel waren aangefietst naar het festival en vrouwtje en baasje waren aangekleed werd de Spotta geleverd dus die moest rondgebracht worden.
Helaas was Ton niet degene die de Spotta's bracht snik geen koekie, terwijl baas en vrouwtje bezorgertje speelden lag ik lekker buiten in het zonnetje de was te bewaken gnif.
Al snel waren ze weer terug binnen het uur pfff gedaan met de rust....klaar met luieren in de tuin....

na het middageten mocht ik met de auto mee, we gingen naar.....het bos jaaaaaaah lekker wezen rennen paddenstoelen kijken, hondjes en honden klieren  mensen knuffelen, broeken vies maken hihi, er werd zelfs gezegt dat ik op een tijger leek grommm whaha, we hebben wel bijna 8 kilometer gewandeld goed hè!

Bij thuiskomst was ik best wel moe onderweg naar huis achterin de auto ook wel hoor dus lekker even liggen slapen totdat de baas mijn voederbak buiten plaatste.
Daar zaten brokken in met een lekker smaakje maar wat???
Toen ik klaar was had ik een rode sik en snor, bleek er tomatensoep bij de brokjes te hebben gezeten jammie, pech voor Biddy.

Na het avondeten nog lekker rondje gewandeld en verder wat gerust en geklierd, ook nog wat lekkers gehad.

Tygo.

Tja voorbewerkt brood.
Lekker zonnen en de was bewaken.


Mais kolfje

Jammie brokjes met soep!

Rode snor en sik


Geen opmerkingen:

Een reactie posten