Zoeken in blog Tygo

maandag 19 oktober 2015

King of "Hotel De Wildeman"....

Ahoy.....

Maandag en dus vroeg op maar niet zo vroeg als anders nadat de baas en het vrouwtje klaar zijn met aankleden weer een rondje door het stadje gedaan, heel groot is het centrum van Zierikzee niet maar wel kei gezellig en jullie weten hoe dol ik op kei-tjes ben hihi.
Omdat baas en vrouwtje moesten gaan eten ben ik alleen gebleven helemaal niet erg hoor ben nog best moe van gisteren en kan leuk naar buiten kijken.
Na het ontbijt gingen we weer de stad in om te kijken voor een leuk aandenken aan dit weekendje, aangezien er geen lift in dit hotel is en wij op de 2e verdieping verblijven wordt ik telkens door de baas gedragen, als een koning vier trappen naar boven of naar beneden.

Toen we weer terug waren van shoppen gingen het vrouwtje en baasje alvast spullen naar de auto brengen want ja ook aan dit leuke vakantietje komt helaas een einde.
Naast de koffers en tassen werd ook mijn mand alvast opgeruimd geen probleem ik ga wel op de vensterbank liggen hoor.

Na het uitchecken gingen we met de auto eerst een boodschap doen en daarna heel verrassend nog een keer naar het strand.
Brouwersdam deze keer hé hier ben ik laatst ook geweest, na het graven, rondrennen en met bal spelen ging ik iets te enthousiast achter een vogel aan rennen.
Ik was zo geconcentreerd op de meeuw dat ik er niet op lette waar ik liep, plons de zee in pffff nat is Tygo.
Bij het strand nog geluncht lekker, eitje en stukjes forel en voor de laatste keer ravotten op het strand waarna we de auto ingingen en naar huis reden.

Thuis komen was ook weer leuk, Anne, Wendy en Maikel zag ik nu ook weer ik had ze toch wel een beetje gemist hoor.
Na het avondeten keken ze naar mijn tandjes en vonden het er niet zo goed uitzien, hup nog even snel naar de dierenarts laten kijken.
De dierendokter heeft al één tandje eruit gehaald en morgen moet ik terug om er nog een paar te laten trekken brrr spannend hoor, ik ben ook weer op de weegschaal geweest en weeg nu 16,5 kilo.
Daarna nog naar de puppycursus geweest en dat ging erg goed hoor we hebben goed geoefend met zijn allen.
Nu ben ik bekaf snurkkkkk.

Tygo.

         

          

                                                  

                                                  










Geen opmerkingen:

Een reactie posten