Zoeken in blog Tygo

zondag 4 oktober 2015

Wereld(se)dierendag

Haidiehai,

Het is zondag maar uitslapen is er niet bij, baasje en vrouwtje zijn al vroeg beneden, ik mag mee wandelen en bij thuiskomst ruikt het naar verse broodjes.
Maikel, Anne en Wendy komen ook naar beneden en ze gaan ontbijten ook ik krijg weer een heerlijk eitje, na afruimen, afwassen en aankleden gaan we allemaal met de auto weg.
We rijden lang bijna twee uur maar ik lig heerlijk op mijn matje achterin als we er zijn zie ik een héééle grote zandbak met daaraan een nog grotere vijver "de zee" zeiden ze.

Wauw en ik maar denken dat ik al het gaafs al gezien had maar dit is kicken zeg allemaal zand en modder en ballen, mensen, honden, balletjes en maar weinig aan de riem hihi.

Eerst zijn we wezen wandelen waarna we even hebben gezeten, gespeeld met balletje en gespeeld met andere honden. 
Toen was het lunchtijd jammie weer een eitje en ik ben niet eens jarig en Pasen duurt nog even, spullen werden opgeruimd en we gingen weer wandelen leuk hoor nu ook over de pier dat was wel oppassen want door wier was het best glad op sommige stukken glibberrrr.
Na lekker lang spelen, chippie pinda en nog veel lekkere dingen koelde het af en gingen we weer met de auto weg, gelukkig weer lang slapen totdat we thuis waren.

Bij thuiskomst ben ik heerlijk buiten gaan dutten terwijl de rest de Spotta ging rondbrengen, oja het hondenkoekje van "Spotta Ton" had ik ook al op.
De folders waren supersnel rondgebracht en toen gingen ze eten, ook ik eerst had ik brokjes met wat filet american en daarna kreeg ik ook wat "Chinees" lekkerrrrr zeg.

Zo mijn eerste Wereldierendag zit erop, dat was me nog eens een dag,
nu heb ik wel even nodig om bij te tanken, doeiiiii.

Tygo.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten