Zoeken in blog Tygo

woensdag 28 oktober 2015

Blad...

Goeiedág,

Woensdag vandaag dus dan weet ik het wel, eerst wezen wandelen toen boterham gesnoept en ja hoor mijn bak brokken leeg gegeten.
Toen even slapen en een kort rondje wandelen om nog even te plassen en poepen, bij thuiskomst was het zover kwart voor acht.
Boodschappenlijstje voor het vrouwtje en deze keer ook Anne en Wendy, ik dus mijn mandje in tot ze weer terug kwamen en ik er weer uit mocht.
In de tussentijd had ik maar een kussen van de stoel gehaald en in mijn mand gelegd dat ligt lekker joh maar vrouwtje heeft het kussen toch maar weer terug gelegd.
Nadat de boodschappen zijn opgeruimd wilde we gaan wandelen maar helaas begint het net te regen grrr, even later gingen we wel want het was weer droog.
Via de beestjes en het kanaal over het Piet van Thielplein naar huis, waterpaal deed het nog niet terwijl het buiten ruim boven de tien graden Celsius is dus bevriezen lijkt me niet.
In het park maar weer wat rommel opgeruimd, blikje zonder alcohol deze keer anders krijg ik nog een naam...... hìk hihi.
Kei leuk vind ik al dat blad overal zeker langs het kanaal daar liggen er veel zeg, echt vet zouden de meisjes hier zeggen.

Smiddags kwam er een vriendin van Anne op bezoek is ook leuk voor mij, samen zijn we nog een stukje wezen wandelen.
Voor de verandering maar weer mijn bak brokken leeg gegeten, smek....

Savonds weinig gewandeld maar veel gesnurkt.......

Tygo.      ^_^


                                    

                                    

                                    

                                 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten