Zoeken in blog Tygo

zaterdag 3 oktober 2015

Opruimen..

Hoi,

Vanmorgen was het de baas die als eerste weg moest nadat het vrouwtje hem had uitgezwaaid ging ze de kids wakker maken en zich aankleden.
Nadat iedereen had gegeten en was aangekleed deden ze de jas aan om mij te laten plassen dacht ik, maar na mijn plasrondje mocht ik met de auto mee.
We gingen al vroeg naar Leo en Annie wat ik ook leuk vind eerst ging vrouwtje naar Lidl en heb ik buiten gewacht.
Toen kwamen we bij Leo en Annie binnen ikke blij Leo en Annie blij zelfs toen Annie door mij haar sok niet aan kreeg hihi ik ging telkens met de sok van haar op sjouw.
Ik heb daar flink wat lekkers gehad waaronder knakworstjes jammie........ Saskia was ook gekomen en Annie, Saskia, Anne en het vrouwtje gingen naar de markt.
Toen ze terug waren en een kop koffie hadden gedronken gingen we weer naar huis toe.

Smiddags ben ik nog met het vrouwtje en Anne naar de winkel gewandeld en nog wat gedronken bij de waterpaal, Maikel en het baasje waren samen naar een andere scooter kijken het baasje achterop de scooter bij Maikel stoer zeg whaha.

Savonds ben ik samen met het vrouwtje en de baas naar de beestjes gewandeld en natuurlijk langs het kanaal.
Daar ligt toch een hoop troep blikjes, petflesjes, lege tetra pakken, allemaal spullen welke ik dan maar oppak en wegbreng.

Savonds bij de televisie had de familie een stuk door Anne en het vrouwtje gebakken appeltaart, die rook lekker maar was niet voor Tygo.
Ik kreeg een héél groot hondensnack dat was smullen zeg, daarna op mijn matjes liggen knorren en stinkscheetjes gelaten.....

Tygo.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten