Zoeken in blog Tygo

donderdag 15 oktober 2015

Toch nog....

Waffieeee,

Het is donderdag dus...........eitje vanmorgen en stukjes ei van Maikel, Anne en Wendy maar donderdag is ook Mooi Laarbeek krant dag en ik dus even alleen.
Maar toen het vrouwtje klaar was met de krantjes gingen we wandelen lekker uitrennen langs de Goorloop waar de mais gekneusd was allemaal leuke stokjes steken nu uit de grond.
Ook een colabeker van het bedrijf met de "gele M" had ik gevonden en natuurlijk mee genomen, daarna via het kanaal naar de beestjes en weer naar huis wel ongeveer 8 kilometer en goed geluisterd zelfs toen er een fieter voorbij reed.
We waren mooi bijtijds thuis want toen begon het weer te regen grrrrrr.

Smiddags lekker gerust en standaard wandel rondjes gehad helaas door de regen, het vrouwtje heb ik met rust gelaten zodat ze door kon gaan met poetsen.

Na het avondeten naar poepveldje gewandeld met Maikel, toen baas en vrouwtje weer terug waren van boodschap doen mocht ik toch nog een keer mee wandelen jippie.
Via de beestjes naar het kanaal over het Piet van Thielplein weer naar huis, daar was Anne iets aan het eten wat ik ook wel wilde proberen en lekker vondt.
Het was een mandarijn weer iets wat ik lust hihi.

Tygo ^_^ !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten