Zoeken in blog Tygo

zondag 25 oktober 2015

Herfst.....

Waff,

Vanmorgen na het wandelen ging baasje brood klaarmaken en eitje koken jaja ook voor mij lekkerrrrr na het smikkelen van het eitje, ook brokjes gegeten.
Verder deze ochtend lekker lui geweest, tijdens het middageten ook nog visje meegesnoept smullen.

Na de afwas ben ik samen met de baas en vrouwtje lekker wezen wandelen, eerst via het park naar de beestjes toen langs het kanaal helemaal tot aan onze wijk terug gelopen.
Langs het kanaal lagen wel heel veel blaadjes waar ik lekker in kon rollen kicken, bij thuiskomst weer brokjes gegeten.
Na even met een takje te hebben gespeeld kwam Ton hij kwam niet alleen Spotta brengen nee ook een koekje voor mij.
Ton heeft ook nog koffie gedronken echt gezellig hoor en met mij gestoeid.
Toen Ton weg was gingen Maikel, vrouwtje en baasje de folders rondbrengen, ik mocht lekker buiten blijven.
Nou ja lekker ik was onder de tuintafel achter de plastic hoes gekropen en kon er niet meer onderuit, gelukkig kwamen Anne en Wendy even achterom voordat ze ook gingen folderen, ze waren wezen shoppen in H....... en hebben mij bevrijd.
In de tijd dat de roedel aan het folderen was had ik een flesje ontdekt, het was omgevallen terwijl ik ermee speelde en er kwam wat uit gelopen.
Dat heb ik maar opgelikt en het etiket ook mar stuk gebeten stond alleen maar "Pit" op en 5% dus niets belangrijks ik heb wel 200% pit hoor.
Voor het eten nog ff met Maikel wezen wandelen naar poepveld en weer terug.

Savonds eigenlijk niet veel meer gedaan op één of andere manier was ik nu erg moe, maar 5% pit had ik, raar zeg hik, snurkkkkk.

Tygo.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten