Zoeken in blog Tygo

vrijdag 16 oktober 2015

Steensnoeper...

Hallo....

Vanmorgen geen zin om te gaan wandelen met de baas half zes is toch wel erg vroeg maar ja als baasje èn vrouwtje mij buiten zetten moet ik wel.
Daarna wel weer lekker boterham gesnoept, Maikel uitgekwispeld nog kleine ronde gewandeld voordat ik Anne en Wendy uitknuffelde.
Daarna zijn we te voet brood wezen halen en naar Jan Linders geweest via de beestjes heen en langs het kanaal weer terug, onderweg heb ik verschillende keren een steentje uit tuinen gehaald om mee te spelen hihi.
Thuis was ik weer moe en ben ik op zijn Boris in de mand gaan liggen vertelde het vrouwtje

Smiddags ben ik met Anne en Wendy thuis geweest en weer regende het blijkbaar dacht Wendy dat ik het koud had.......

Omdat het bleef regenen alleen maar normale wandelingen gehad pffff wel balen hoor.

Tygo.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten