Zoeken in blog Tygo

donderdag 22 oktober 2015

Hop....

Halliewaf...

Yeah eitjesdag vandaag en dus ook krantjesdag, echt zin om op te staan had ik niet, ook was ik vandaag een beetje kieskeurig met eitje eten, het ene stukje at ik wel op het andere weer niet.
Nadat iedereen weer naar school of werk was kwamen de krantjes weer en lag ik weer lekker in mijn mandje te snurken terwijl buiten hard bezorgt werd.
Omdat het nogal stevig miezerde of zelfs motregende zijn we deze ochtend niet ver wezen wandelen ik hou ook niet zo van regen.

Smiddags na het eten ben ik wel nog even lekker uit wezen rennen langs het kanaal, eerst langs de beestjes natuurlijk.
Ook nu weer mijn poot opgetild tijdens het doen van een plasje, wel maar één keertje hoor sinds vandaag wordt er nog maar twee keer eten voor mij klaar gezet wel even wennen hoor ook blijft het niet meer staan totdat ik zin heb om te eten.

Savonds moesten het baasje, het vrouwtje en Wendy even naar school dus heb ik samen met de baas en het vrouwtje een grote ronde door onze wijk gewandeld.
Toen vrouwtje, baasje en Wendy weg waren had ik mooi de tijd om Anne te vervelen, lekker klieren en spelen hihi.
Zo nu kan ik weer uitrusten......

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten