Zoeken in blog Tygo

maandag 26 oktober 2015

Smek..

Heeydiehaai.

Pfff maandag, maandag ik was vanmorgen nog echt moe na de ochtendwandeling en stukjes boterham lekker in mijn mand gaan liggen ook geen zin in brokken.
Rond de klok van acht mocht ik na een plasje en poepje met de auto mee we gingen brood halen, toen we terug kwamen was de vloer weer droog en kwamen ook Anne en Wendy naar beneden.
Vrouwtje, Anne en Wendy zijn toen boven gaan poetsen en ikke lekker slapen.

Na het middageten ging Wendy met de fiets weg en ik met vrouwtje en Anne wandelen fijn joh in het najaarszonnetje.
Naar de beestjes via het kanaal naar de bank agenda en kalender halen en toen via de Goorloop weer naar huis.
Overal maar zeker langs het kanaal lagen blaadjes en dat vind ik zo'n leuke speeltjes ook vanalles wat ik mee kon nemen zelfs een blikje.
De smaak van dat blikje kwam me bekend voor het smaakte naar die 5% "Pit" smek...
Bij thuiskomst had ik wel trek dus blij dat ik weer brokken kon eten, Anne moest naar de fysio en vrouwtje ging mee dus ik even alleen gebleven.

Savonds mocht ik weer naar school en het was weer heel leuk op de puppycursus veel geleerd, ik ben wel de grootste op dit moment, heeft baas nooit kunnen zeggen whihihi..

Bij thuiskomst lekker bijtanken in mijn mand.

Tygo.

                                      


                                               



Geen opmerkingen:

Een reactie posten