Zoeken in blog Tygo

vrijdag 2 oktober 2015

Blijft leuk

Heey,

Vanmorgen toen de kids naar school waren gingen het baasje en vrouwtje een boodschap doen en ben ik alleen gebleven, geen probleem ik was toch nog moe.
Al (te)snel waren ze weer thuis en zijn we nog een blokje gaan wandelen, daarna kwamen Willie en Antonet appels brengen en heb ik heel even lekker op schoot gezeten bij Willie.

Na de lunch en een blokje wandelen ging het baasje werken en vrouwtje ging mee, ik bleef alleen achter snif.
Maar vervelen heb ik me niet gedaan dat had Anne gemerkt toen ze thuis kwam, eerst was ze mij kwijt maar ik lag naast mijn mandje op de theedoek en op het stoelkussentje.
Dat lag heerlijk, theedoek had ik van de verwarming afgehaald (door mijn warmte droogt die veel beter) de stoelkussen was wel gestrikt maar het losmaken stelt niets voor hihi n dat ligt oooooo zo lekker.

Savonds nog een wandeling gemaakt met de baas het vrouwtje Anne en Wendy, via stapstenen naar de beestjes en langs het kanaal via waterpaal weer naar huis.
Onderweg had ik een leuke tak gevonden om mee te nemen maar ik was de enigste die de tak moest dragen helaas.
Het gras in de berm langs het kanaal is ook wel prettig om in te liggen hoor bij thuiskomst nog wat lekkers gehad nadat ik mijn brokjes weer op had.
Zo nu weer lekker uitrusten voor de de volgende avonturen.

Woefffff,
Tygo.


                 
                                      






Geen opmerkingen:

Een reactie posten