Zoeken in blog Tygo

dinsdag 6 oktober 2015

Nog steeds moe

Gaaaaap,

Ik ben nog niet helemaal uitgerust van de zee-dag afgelopen zondag maar dat is niet erg hoor, vanmorgen na de ochtendwandeling wel weer mee stukjes boterham gegeten lekkerrr.
Na het uitkwispelen van Maikel, naar Bouwbedrijf Koenen, Wendy, naar school werd ik nog uitgelaten door Anne want die vertrok iets later maar ook die heb ik uitgekwispeld.
Nadat het baasje ook weg was ben ik met het vrouwtje gaan wandelen eerst naar Kruidvat, daar mag ik niet binnen dus moest ik ff buiten wachten.
Toen kwam het vrouwtje weer buiten dus ik blij zo blij dat het vrouwtje de riem niet kon losmaken van het fietsenrek daarom klikte ze mij maar even los.
Nou dat was mijn kans ik wil ook wel eens binnen kijken in die winkel, zoef daar ging ik snel naar binnen bij het Kruidvat hihi.
Al snel zag ik iets interressants waardoor ik weer aan de riem mee naar buiten kon, zo zijn we langs het kanaal en via het dierenpark weer naar huis gelopen.

Smiddags heb ik lekker uitgerust en mijn wandelingen gehad.

Na het avondeten gingen het baasje en Maikel weer samen weg met de scooter, ze gingen een nieuwe bestellen voor Maikel ik heb plaatje gezien echt een gaaf ding.
Ik mocht met Anne en het vrouwtje mee wandelen we zijn naar de Goorloop geweest en stukje langs het kanaal en zo weer naar huis, toch nog even lekker rennen.

Zo dat was de dinsdag..

Tygo.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten