Zoeken in blog Tygo

zaterdag 10 oktober 2015

Party

Whoi,

Vanmorgen toen het baasje opgestaan was had ik eigenlijk nog helemaal geen zin. Ik was nog moe ik had geen zin om te wandelen of te eten ik ben bij thuiskomst weer op mijn matje gaan liggen snurken totdat het baasje moest gaan werken en ik weer in mijn mand ging knorren.
Het vrouwtje en Anne hebben deze morgen nog brood gebakken dat rook weer lekker en smaakte ook heerlijk.

Na de lunch zijn we het baasje tegemoet gewandeld,  na even te hebben gewacht bij het kanaal was het baasje er en liepen we naar huis.
Na een kopje thee en omkleden van de baas gingen we met de auto weg.
Nu naar Aarle-Rixtel naar Hans daar was ik nog niet geweest.
Hans vierde zijn verjaardag Leo en Annie waren er al en wat later kwamen Saskia, Roland, Jorg en Doedel gaaf hè.
We hebben lekker gestoeid en gespeeld echt leuk was dat.

Savonds nog stukje gewandeld, gespeeld, en stink scheetjes gelaten en snurken natuurlijk hihi.

Groetjes,
Tygo. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten