Zoeken in blog Tygo

donderdag 31 maart 2016

Niet helemaal

Waf,

Geen bekende gezien tijdens de ochtendwandeling wel hoorde de baas mijn buik vreemde geluidjes maken......
Thuis ook geen brokken gegeten en ook de stukjes boterham hoefde ik niet, toen later de eitjes gekookt hadden nam ik wel stukjes aan maar at ze niet op.
Ook hoefde ik geen stukjes ei van de kids, nee mijn buik voelde niet helemaal zoals het hoort ik vond het dan ook niet erg om alleen te blijven toen er een boodschap gedaan moest worden.
Toen de krantjes gearriveerd waren heeft Maikel ze gevouwen inclusief folder, ik ben lekker in mijn mand gaan liggen.

Ook smiddags nog niet veel te missen, tijdens het wandelen energie genoeg maar thuis weer snel mijn mand in of op mijn mat liggen.
Ik heb smiddags wel mijn brokken opgegeten inclusief mijn eitje want dat was gelukkig bewaard, ja ja ik heb het goed hier.

Na het avondeten heb ik ook nog wat witte rijst gehad en ook dat ging er wel in hoor, stukje bij beetje gaat het weer beter met mijn buik.
Straks lekker slapen en dan moet het wel goed komen lijkt me....

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten