Zoeken in blog Tygo

maandag 14 maart 2016

Wel of Niet...

Waf,


Vanmorgen frisse ochtendwandeling gehad en daarna brokken en bammetjes gegeten,  Maikel heeft weer praktijk op school dus bijtijds vertrekken.
Anne en Wendy ook bijtijds naar school maar vrouwtje en baasje waren eerder weg, voor bloedprikken en b(r)oodschappen hihi.
Toen ze terug waren ging de baas weer naar Den Bosch toe en het vrouwtje ging naar de tuin, jaja het is weer voorjaar aan het worden.


Toen het vrouwtje terug was van de tuin was het ook alweer tijd voor de lunch maar eerst voor een wandelingetje met mij.
Na het middageten heeft vrouwtje ons buiten gedweild en ging ze viooltjes planten, parkietjes voeren en vegen.
Toen zijn we gaan wandelen, via de beestjes naar de apotheek en zo weer naar huis.

Savonds na het eten zat ik natuurlijk alweer klaar voor de cursus, vandaag gingen we al vroeg......
want het is examen vandaag oooooooeeeeeh spannend.
Samen met Antar en Elvis heb ik examen gelopen, eerst met drieën tegelijk voor door/achter door volgen, toen nog stuk volgen met zijn alle links, rechts, linksomkeer/rechtsomkeer.
Nu was het tijd om alleen te lopen, eerst Antar en toen ik, weer volgen links/rechts, links omkeer, rechts.... Zit en blijf, weer volgen, gebit tonen, staan en betasten nou ja huppelen en betasten in mijn geval want stilstaan is niks voor mij.
Na Elvis moesten we weer met zijn drieën af en blijf, poeh dertig seconden is iets te lang voor mij om alleen af te blijven met de baas 10 meter voor mij ( ongeveer 24 seconden te lang hihi).
Het commité ging in beraad en toen kwamen ze met de uitslag..........eerst hele verhalen maar helaas,
grapje.....geslaagd, dat hebben we toch mooi voor elkaar met zijn allen, op naar de volgende cursus.
Weer thuis was ik best moe....

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten