Zoeken in blog Tygo

woensdag 2 maart 2016

Joehoe...

Waf,


Boodschappendag vandaag dus na mijn ochtendwandeling, brokken en stukjes boterham kwam eerst Wendy, toen Anne en daarna Maikel ontbijten.
Het baasje en vrouwtje gingen gelijktijdig met Wendy de deur uit, Maikel een kwartiertje daarna en Anne als laatste.
Na het opruimen van de boodschappen en verdere huishoudelijke taken was het tijd voor een rondje met het hondje.

Na het middageten ging vrouwtje eerst vegen dat was wel leuk, mijn mand stond buiten en ik zat er in.
Plotseling zag ik dat de deur dicht was en volgens mij was er visite.
Joehoe mag ik ook nog binnen, mijn schenk heb ik wel op hoor!!

De rest van de dag was het echt maarts weer dus weinig buiten helaas.
Wel tijd gehad om te luilakken en met mijn speeltjes bezig te zijn.
Natuurlijk weer super blij toen Anne savonds terug kwam van het werk.


Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten