Zoeken in blog Tygo

donderdag 24 maart 2016

Niet zo als het hoort

Waf,

Al niet zo veel zin om op te staan toen de baas beneden kwam, tijdens de ochtendwandeling meer interesse in eten van gras dan wandelen.
Helaas voor mij had ons vriendinnetje geen tijd voor mij, balen zeg zag ik haar weer eens heeft ze andere dingen te doen.
Geen trek in brokken of brood, wel heel onrustig, ineens kwam het eruit, buiten, een beetje overgegeven met name gras.
Toen het eitje kwam was ik er natuurlijk wel bij, mijn eigen ei en stukjes van Anne en Maikel, van Wendy kreeg ik niks....
De krantjes kwamen bijtijds vandaag, Maikel deed ze invouwen terwijl de krantjes werden rondgebracht.
Nadat de klus geklaard was en vrouwtje het verdiende kopje thee had gedronken ging ze de kamer van de meiden grondig poetsen.
Ze is er vele uren, zowat de hele dag mee bezig geweest, tjonge jonge wat een rommel zeg, ondertussen werd ik ook uitgelaten en gegeten.

Het vrouwtje dweilde ons buiten en toen zijn we naar de beestjes gewandeld en weer terug, gelukkig niet zo ver want ik voel me niet zoals het hoort.

Savonds moest Anne werken en baasje naar de cursus, alleen zonder mij en daar was ik het niet mee eens.
Na een poosje voor de raam en deur te hebben gezeten ben ik verder gegaan met rustig aan doen want het gaat al beter me me.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten