Zoeken in blog Tygo

donderdag 3 maart 2016

Voor de sier

Waf,


Donderdagmorgen droog tijdens de ochtendwandeling, gelukkig, daarna was het na mijn brokken en bammen weer tijd voor mijn eitje.
Ook weer stukje ei van Maikel, Anne en Wendy echt wel smullen voor mij ik kan er ook geen genoeg van krijgen maar moet wel leren rustig de stukjes aan te nemen.


Ook bij donderdag hoort de krantjes, vlak nadat iedereen vertrokken was werden de krantjes bezorgt, het vrouwtje is toen direct begonnen met rondbrengen.
Ze was ook alweer snel klaar nog voordat ik lekker aan het snurken was stond ze alweer in huis, ik had eerst niet door dat zij het was dus begon te blaffen.
Daarna mocht ik met vrouwtje mee gaan wandelen, eerst naar de beestjes toen langs het kanaal daar mocht ik weer eens lekker los.
Toen er een fietser aan kwam deed  vrouwtje mij vast zodat ik er niet achteraan kon rennen, de fietser was voorbij en ik mocht weer los.
Plotseling zag ik in de verte een hond dus ik als een dolle er naar toe rennen het vrouwtje kon roepen wat ze wilde maar ik reageerde niet.
Gelukkig voor het vrouwtje liepen de hond en haar baasje richting mijn vrouwtje dus kwam ik weer bij haar terecht.
Nou zei het vrouwtje ik kon roepen wat ik wil maar luisteren deed hij niet, die oren zitten er voor de sier aan.....

Smiddags is het vrouwtje druk bezig geweest met eten koken en andere housemanaging stuff, kon ik mooi bijslapen zodat ik weer energie voor de rest van de dag heb.
Totdat het vrouwtje naar buiten toe ging, daar moet ik het mijne van weten, dus ik voor de raam kijken oow ze is de tuin aan het doen..

Savonds ben ik nog met Maikel wezen wandelen langs de Goorloop, later ging de baas op cursus dus heb ik me vermaakt met de rest van het gezin, gaat prima hoor altijd wel iets te beleven.

Tygo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten