Zoeken in blog Tygo

maandag 7 maart 2016

In 't zonnetje

Waf,

Nade ochtendwandeling de brokjes en de bammetjes was het alweer tijd om Maikel uit tezwaaien, vlak daarna kwamen Anne en Wendy naar beneden.
Het vrouwtje ging toen al foldertjes rondbrengen, niet de Spotta nee andere folders, ik ben dus bij Anne en Wendy gebleven.

Toen vrouwtje klaar was met folderen ging ze poetsen, zowel boven als beneden werd alles weer schoon gemaakt, ik lag erbij en keek er naar.

Laat in de middag kwam Spotta Ton de folders brengen, ik zag hem al aankomen rijden want ik lag met mijn kop op de leuning in 't zonnetje, lekker genieten.
Ik kreeg mijn hondenkoekje en de dames gingen de Spotta rondbrengen, ook dat was weer snel gebeurt hoor.

Savonds was het weer zover, ik kon niet wachten wat duurt dat dan lang zeg die tijd tussen het eten en de puppycursus pfff.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten