Zoeken in blog Tygo

zaterdag 26 maart 2016

T-doek

Waf,

Weinig puf vanmorgen, na de wandeling en brokken weer snel in mijn mand gekropen gaaaap nog moe dus baas ik knor weer verder.
Baasje ging werken en iets later kwam Wendy ook ontbijten en vertrok naar haar stage, vrouwtje ging wassen en poetsen.
Het was lekker weer zeg dus de was mocht weer buiten drogen en tijdens/na het dweilen heb ik samen met Maikel, Anne en Wendy buiten gewacht.

Het middageten werd ook buiten genuttigd zo dat is gezellig en smaakt naar meer, na de lunch ben ik samen met vrouwtje Anne en Wendy naar het plein gewandeld.
Bij Zeeman heb ik buiten gewacht, wie kwam daar aan het baasje ik helemaal blij zeker toen de baas mij los maakte.
Anne en Wendy namen de fiets en samen met het vrouwtje en ik liep de baas mee terug, naar de koffie.
Na de koffie ben ik bij Wendy gebleven terwijl de rest de leenscooter van Maikel ging halen, ook haden ze foto's gemaakt van de scooter van Maikel pffff.
Daarna nog even wezen wandelen, ook naar de tuin waar een struik geplant werd en nog iets gezaaid moest worden

Na het avondeten lekker gespeeld, vooral met mijn theedoek tjonge wat kan ik boos worden op dat ding zeg.
Wendy ging naar Kevin, de rest bleef gezellig bij mij, we hebben muziek geluisterd en gekletst totdat we met zijn allen zijn gaan slapen.

Tygo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten