Zoeken in blog Tygo

maandag 28 maart 2016

Eerste ei dag

Waf,

Allereerst vrolijk Pasen allemaal, vanmorgen kwam de baas beneden maar ik mocht nog niet mee het regende ook nog behoorlijk dus dat vond ik niet erg.
Het baasje heeft toen wat gelezen totdat het droog was, bij terugkomst was het vrouwtje al bezig met het ontbijt.
Jammie daar zat ook ei bij, ook voor Tygo lekker, broodjes, croissants en gebakken ei smullen zeg gelukkig klaarde het weer wat op zodat ik toch af en toe naar buiten kon.

Na het middageten gingen ze allemaal weg, op paas bezoek bij Leo en Annie ik bleef thuis om op het huis te passen.
Bij terugkomst lag ik nog lekker op mijn matje te luieren, maar toen was ik wel blij dat ze terug waren.
Na mijn wandeling werd er nog gezellig geborreld thuis, ik ging er lekker bij liggen en natuurlijk mee snacken.

Savonds  na het eten was er nog wat shoarma over en ja hoor kliko Tygo lust dat wel hihi, daarna werd er nog lang nagetafeld dat is echt fijn.
Toen was het alweer bedtijd, ik werd uitgelaten, nog geknuffeld en toen gaan stinken hihi leuk zo'n eerste ei-dag....

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten