Zoeken in blog Tygo

vrijdag 25 maart 2016

Nieuw vriendje?

Woef,

Weer helemaal als de oude gestart vanmorgen, oftewel helemaal fit nergens last van, tijdens mijn ochtendwandeling zag ik ineens iets op de grond zitten.
Heey jij bent grappig, even snuffelen en goed bekijken misschien wel een nieuw vriendje, plotseling was hij/zij weer weg......
Thuis weer brokjes en brood gegeten want dat kon ik wel gebruiken smikkel, Anne en Wendy gingen naar school vrouwtje ging boodschappen doen Maikel lag nog op bed.
Vlak nadat Maikel zijn ontbijt op had kwamen Willie en Antonet appels brengen en koffie drinken, ik weer helemaal hyper.
Toen ze weer vertrokken mocht ik niet mee uitzwaaien want het regende best wel, balen zeg kon ik niet achter op de fiets springen.

Tegen de middag gingen het baasje en vrouwtje samen weg, baasje kreeg zijn nieuwe auto en moest daarna naar Den Bosch voor overleg.
Maikel mocht dus alleen lunchen en dat ging hem goed af heb ik zelf gezien, later kwam eerst Anne thuis en daarna Wendy.
Anne heeft mij nog een keertje uitgelaten voordat baasje en vrouwtje thuis kwamen en alweer snel vertrokken samen met de meiden.
Terwijl de rest kleren was kopen ging Maikel koken, die was gisteren al mee geweest om kleren te kopen.

De vis die Maikel naast de aardappelen en sla had gemaakt was niet helemaal op dus ja hoor Tygo kreeg ook vis.
Daarna zijn ze de auto wezen showen bij Leo en Annie, gave auto hoor mooie kleur ik kan niet wachten hihi.

Samen met Wendy ben ik thuis gebleven tot de rest weer thuis waren, ik luieren en Wendy face-downen hihi....

Tygo.

Nieuw vriendje....?

Gaaf bakkie...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten