Zoeken in blog Tygo

zaterdag 12 maart 2016

Ik mocht ook weer

Waf,

Het was nog erg stil op straat vanmorgen tijdens de ochtendwandeling, daarna snel mijn brokken opgeschrokt en bammetjes gesnoept.
De baas ging werken, Maikel en Anne kwamen naar beneden en toen moest Wendy opstaan om te eten want ze moest naar de beestjes voor haar stage, het vrouwtje ging naar buiten om de autoruit ijsvrij te maken.
Toen kwam het ik mocht ook weer mee naar Helmond, eerst even bij het baasje langs die stond te tanken en toen naar de Lidl waar ik samen met Maikel buiten heb gewacht.
Bij Leo en Annie was het ook weer gezellig ik heb een knakworstjes gehad en samen met Anne gedweild hihi.
Saskia was er ook nou dat vond ik ook wel leuk, later kwam Hans ook nog dus ik weer blij want ja dat ben ik bij iedereen.

Toen de dames klaar waren met merten en een bakkie koffie hadden gedronken was het weer tijd om naar huis te gaan.
Thuis was de baas aan het schilderen, nou daar moest ik het mijne van weten, tja nu zit er verf op mijn rug.......te dicht er langs af gelopen.

Savonds moest Anne werken, Wendy ging naar Sanne en Kevin en Maikel naar zijn vrienden groep, dus heb ik lekker in mijn mand liggen knorren terwijl het baasje en vrouwtje televisie keken.
Toen Anne klaar was met werken ging ze douchen waarna het baasje haar heeft weggebracht naar Maikel en vrienden, ze gingen nog naar Time Out pffff nachtbrakers.

Tygo.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten