Zoeken in blog Tygo

woensdag 16 maart 2016

Mooier dan het is...

Woef,

Tja we waren iets later vanmorgen met de ochtendwandeling dus geen vriendinnetje gezien, thuis eerst snel bammen gesnoept en daarna brokjes gegeten
Maikel schooldag dus die mocht later weg, Anne en Wendy wel bijtijds beneden, want Wendy moest van begin af aan naar school Anne niet maar die wilde eerst douchen.
Woensdag is boodschappendag dus even thuis gebleven met Wendy, Maikel en Anne totdat Wendy bijna direct na het vrouwtje vertrok.
Maikel ging toen naar school en Anne als laatste, snel daarna waren de boodschappen alweer gedaan,
dus die werden opgeruimd.
Ik zag dat het zonnetje scheen en wilde weer naar buiten, toch maar naar binnen, goh buiten is ook lekker, nee doe maar weer naar binnen, lijkt buiten mooier weer dan het is.

Na het middageten en het poetsen ging ik mee wandelen via het park naar de beestjes om ze eten te geven en geitjes te kijken.
We liepen verder naar Jan Linders om nog "gratis" boodschappen te halen, ik wilde ook naar binnen om Anne te zien maar die moest savonds pas werken.
We zijn weer via de beestjes, baby geitjes kijkend, naar huis gelopen.

Omdat Anne moest werken heeft ze ook eerder gegeten, wortelstamp met spek, de spek was weer gebakken op de buitenkeuken.
Gelukkig was niet alle wortelenstamp op en kreeg ik ook nog een beetje, helaas voor mij was de spek wel op.

Na het eten gingen het baasje, vrouwtje, Maikel en Wendy even weg, afscheid nemen van ome Leo, bij terugkomst ben ik nog lekker wezen wandelen met Maikel waarna ik kon luieren in mijn mand en op mijn matje.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten