Zoeken in blog Tygo

zaterdag 5 maart 2016

Krakend gras

Waf,

Vanmorgen tijdens mijn eerste ronde was het koud erg koud, ook het gras was koud zo koud dat het krak deed als ik erop liep.
De baas ging werken en even later was Wendy beneden die moest stage gaan lopen bij de beestjes, het vrouwtje ging brood bakken of eigenlijk twee broden bakken.
Wendy was alweer thuis toen Anne en Maikel ook wakker waren, de slaapkoppen hihi, ontbijten had geen zin meer.

Na de vroege lunch gingen het vrouwtje en Wendy naar de opendag bij de kappersschool en ik mocht met Maikel en Anne mee gaan wandelen.
We zijn naar de Goorloop geweest, kon ik lekker los rennen en springen, na het bezoek aan kappersschool van Wetten hebben het vrouwtje en Wendy het baas je opgehaald.
Toen ze weer thuis waren was ik ook net weer terug en kon ik nog lekker mee zelf gebakken brood snoepen van de baas.

Savonds ging Anne werken, Maikel naar zijn vriendengroep zodat ik samen met het baasje, vrouwtje en Wendy thuis heb geluierd.
Natuurlijk heb ik ook weer mijn snacks gehad, deze keer van Wendy nou dan ben ik royaal met het geven van pootjes hoor.
Het vrouwtje lag al te slapen toen Anne klaar was, na het douchen van Anne ging de baas ook naar bed en ben ik lekker lui in mijn mand gaan liggen terwijl de meisje nog wat televisie keken.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten