Zoeken in blog Tygo

vrijdag 18 maart 2016

Opruimen

Waf,

Vanmorgen alles weer zoals het hoort, eerst ochtendwandeling en dagelijkse kost, Maikel weg, Wendy en Anne naar school en Tygo in de mand.
Baasje en vrouwtje gingen de auto's wassen ja het baasje ook, kan ik me niet eerder herinneren.
De auto's waren gewassen en die van de baas was weer licht-grijs hihi, toen kwamen er allemaal spullen naar binnen.
Tassen, mappen, kratten pffff wat een zooitje zeg, nou nou weer een doos oud papier en een zak pmd afval verzamelt.
De baas was echt aan het opruimen, zo zo er is weer plaats in de auto maar ja hij is ook al een week aan het ruimen whaha.
Daarna kwam Willie de appels brengen en koffie drinken gezellig zeg ik weer op schoot maar dat mag niet echt.
Toen Willie weer wilde gaan zat ik al klaar achter op de bagagedrager maar helaas ik mocht bij het vrouwtje en baasje blijven.
Na het dweilen werd ik uitgelaten en toen vertrokken de baas en het vrouwtje samen naar Den Bosch, de baas moest een en ander controleren.

Samen met Anne heb ik toen appelflappen gemaakt, Anne bakken en ik kijken natuurlijk heb ik van Wendy afgekeken whahahah.
Dat was als verrassing voor de rest van het gezin sssssst, toen Maikel thuis kwam vertrok hij samen met Anne naar de brillenwinkel want zijn bril was klaar.
Staat hem goed hoor die bril, echt alsof hij die altijd al heeft gehad, baasje ging pannenkoeken bakken.
Ze hadden 3 liter melk gebruikt en lekker joh, met appel, spek, kaas, ui, zalm, noten, alles kon en mocht.
Ik heb er ook één gehad, naturel maar wel bijna halve centimeter dik dus mocht ik een scheetje laten dan .......juist.
Wendy ging testen of de baas zijn auto goed opgeruimd had en inderdaad er paste nog een doos in zei de baas gniffel.
Savonds is Kevin op bezoek geweest, leuke knul hoor......

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten