Zoeken in blog Tygo

dinsdag 22 maart 2016

Bankhangen

Waf,

Na het ochtendritueel ging de baas als eerste naar zijn werk, Anne en Wendy kwamen daarna naar beneden om te eten.
Ondertussen had ik alweer een fris bed gekregen, dekbedovertrek in mijn mand bedoel ik, meiden gingen naar school en Maikel kwam onder begeleiding van vrouwtje naar beneden.
Het ging al stukje beter met hem, knie al minder dik, hij had goed geslapen en dat is ook erg belangrijk.
Mijn wasgoed werd door het vrouwtje alweer buiten te drogen gehangen, lekker fris drogen in de buitenlucht.
Maikel kan nog niet zo heel erg veel dus zit veelal op de bank, met zijn digitaal speelgoed, ik ga dan heel solidair erbij hangen, samen met Maikel bankhangen.
Na het poetsen ging vrouwtje ook nog strijken en zelfs de was van buiten kon alweer de kast in zo snel gedroogd.

Samen met het vrouwtje ben ik na het middageten naar de beestjes gewandeld want ja die rekenen op vers eten van familie Dekkers hihi.
We zijn niet een al te grote ronde gaan wandelen anders zat Maikel heel die tijd alleen, moest hij alleen bankhangen hihi.

Na het avondeten ben ik samen met het vrouwtje en de baas nog even wezen wandelen, langs de Goorloop via het kanaal en door de Kapelstraat weer naar huis.
Thuis nog wat gespeeld en lekker geluierd, eerst op mijn matje daarna in mijn mand.

Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten