Zoeken in blog Tygo

maandag 28 maart 2016

Wel lang hoor

Waf,

Alweer ei vanmorgen tijdens het ontbijt, niet dat ik het erg vind hoor nee smullen is dat, van iedereen een stukje gekookt ei en een ei van mezelf.
Ook was er gebakken ei jammie dat lust ik ook, mijn brokken had ik al op dus tijd voor stukjes boterham.
Niet dus, het waren  kipfilet en worst op een broodje nou van mij mag het ieder week 1e en 2e ei dag zijn hihi en derde.....vierde......

Na het uitgebreid ontbijt gingen ze zich omkleden en mocht ik mee wandelen, bij terugkomst werden de jassen aan gehouden en gingen ze allemaal met de auto weg, ik kreeg wat lekkers.
Wat ik toen nog niet wist en nu wel is dat ze gingen shoppen in Eindhoven, de zomerkleren werden ingekocht.

Toen ze terug kwamen waren ze trots op mij dat ik zo goed alleen was gebleven, nou ik ook hoor was wel lang hoor...pfffff.
Nadat alle kleren genoteerd, ontdaan van alle kaartjes, stickers en gevouwen waren was het tijd om te douchen tenminste voor hunnie gelukkig.

Daarna werd er gegeten en was het alweer tijd voor de televisie-programma's ik ben toen lekker gaan liggen op mijn matje.
Lekker bijslapen want ik was toch moe van deze dag, wel lang op het huis moeten passen hoor, en ja waken doe ik wel.

Tygo.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten