Zoeken in blog Tygo

dinsdag 15 maart 2016

Jonge geitjes

Waf,

Vanmorgen tijdens de ochtendwandeling kwam ik mijn vriendinnetje weer eens tegen, ze had alleen weinig interesse voor mij.
Natuurlijk weer bammetjes gesnoept en brokken gegeten, Maikel ging naar school, de baas naar zijn werk, Wendy ook naar school en Anne later ook maar ze ging eerst naar de dokter.
Het vrouwtje was ondertussen alweer naar de tuin om deze schoon te maken en zaadjes te zaaien, toen ze daar terug van was en zich had opgefrist en omgekleed mocht ik mee.
Via De Ratel naar het kanaal, zo naar de apotheek waar vrouwtje medicijnen kon gaan ophalen, toen naar de beestjes.
Daar de beesten weer voorzien van diverse soorten groenten, ook zijn we naar de geiten wezen kijken, volgens Anne en Wendy waren er jonge geitjes en ja hoor we hebben ze ook gezien.

Nadat het vrouwtje had geluncht was de baas al weer snel thuis, er kwam namelijk iemand kijken of en wat voor asbesttoepassingen er in ons huis zit.
Die DIA, Deskundig Inventariseerder Asbest, vond ik leuk en hij mij ook hihi samen met de baas is hij het huis en de berging doorgelopen.
Er zit wel asbest in het huis maar dat was al bekend, ook een twijfel geval namelijk het zeil in de meterkast, hiervan is een monster genomen door de DIA.
Anne heeft op school een troel gemaakt, helaas niet voor mij en die knuffelt zo fijn.....

Savonds ben ik nog even met Anne naar de Goorloop geweest, lekker rennen, maar volgens Anne moet ik andere oren een paar die het wel doen.....
Verder lekker in mijn mand gelegen om af en toe een scheetje laten....

Tygo.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten