Zoeken in blog Tygo

maandag 21 maart 2016

Wel even wennen

Waf,

Zo weekend weer voorbij dus vroeg aan de wandel deze ochtend,  toen snel mijn brokken op gegeten en boterhammen gesnoept.
Maikel als eerste weg, Anne en Wendy kwamen ook eten en toen weer snel naar boven om aan te kleden.
Vrouwtje alweer aan de poets en nog voordat de meiden weg waren ging ze al boodschap doen, baasje was ook even mee want die had een afspraak in Beek en Donk om 08.30 uur.
Baasje was net weg naar Den Bosch toen Ton de Spotta kwam brengen en natuurlijk een koekje voor mij.
Vrouwtje ging snel aan de slag en bracht de folders in rap tempo rond, toen ze klaar was werd ik uitgelaten en ging ze eten.

Toen ineens halverwege de middag weer "Spotta Ton", nog een stapel folders en............nog een koekje voor Tygo.
Samen met Wendy heeft mijn vrouwtje toen deze lading weggewerkt, zo snel dat Anne niet meer hoefde te helpen en dus lekker mij kon uitlaten.

Na het avondeten werd er gedoucht en ging Maikel weg, kijken waar zijn stageadres voor morgen precies was, ik zat klaar voor de cursus.
Oeps helemaal vergeten het is geen cursus hè is mij al wel honderd keer verteld deze week maar is wel even wennen hoor.
Plotseling gingen het baasje en vrouwtje heel snel weg, Maikel had een ongeluk gehad, met de scooter tegen een auto gereden.
De auto had Maikel niet gezien en dus ook geen voorrang verleend, heel vervelend allemaal Maikel zit nu op de bank heeft last van zijn knie en ribben, ook een sneetje in zijn kin.
Gelukkig waren ze net op tijd terug om snel naar de cursus te gaan onee het is geen cursus.....

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten