Zoeken in blog Tygo

vrijdag 4 maart 2016

Niks achterop

Waf,
Vanmorgen was het nog droog toen ik mee mocht voor mijn ochtendwandeling.
Daarna brokjes gegeten en bammetjes gesnoept blijft lekker.
Verder wat gespeeld met mijn schenkje en speeltjes.
Anne en Wendy werden naar school gebracht vanmorgen want ze willen graag mee naar de uitvaart van buurman Fred(die).
Ik ben toen alleen thuis gebleven om bij te slapen want het is vrijdag en dan komen Willie en Antonet appels brengen.
Na de usual bakjes koffie gingen ze weer, maar jammer genoeg waren ze met de auto en niet met de fiets.
Tja het regende en sneeuwde ook al een hele tijd.
Balen zeg kon ik niet achterop de fiets springen en blij er omheen huppelen.
Na het middageten snel met de baas mee wezen wandelen, niet te lang want het was pokke weer bah, daarna moest ik weer alleen blijven want de meisjes werden opgehaald van school.

Na snel omkleden gingen de baas, het vrouwtje, Anne en Wendy naar de uitvaart van Fred, ik heb op het huis gepast totdat Maikel thuis kwam van stage.
Maikel ging snel douchen en eten want hij moest savonds weer werken bij AktieSport, gelukkig kwam de rest snel daarna thuis.
Ik mocht met de baas mee terwijl het vrouwtje alvast aan het eten begon, hè hè eindelijk was het weer een keer droog.
Na de wandeling mijn brokken opgeschrokt en na het avondeten nog een bak spaghetti gegeten, jammie smullen.

Daarna nog met mijn schenk gespeeld en geknuffeld, in mijn mand gelegen en geslapen.....

Tygo.



Freddie Segers
19 maart 1963 - 28 februari 2016

Geen opmerkingen:

Een reactie posten