Zoeken in blog Tygo

zondag 20 maart 2016

Gokken...........

Waf,

Tjonge wat een gezellige avond gisteren zeg, met zijn allen thuis ook nog aan de eettafel gezeten dus dicht bij mij.
Maar vanmorgen stond de baas alweer bijtijds met mij aan de poort voor een wandeling, brokjes hoefde ik eerst niet pas toen het vrouwtje beneden was begon ik te eten.

Smiddags wilde de kids relaxen dus beetje bankhangen, ipad-en, laptoppen en dat soort dingen, baasje en vrouwtje gingen gokken.
Tenminste er werden kaarten op tafel gelegd en blijkbaar was het best spannend want er heerste stilte alom.
Vrouwtje heeft twee keer gewonnen, tja niet zo vreemd die had het geluk aan haar zijde, linkerzijde want daar lag ik het geluks-poppetje hihi.
Omdat het een drukke week is bij Spotta kwam het bericht van Ton dat hij morgen pas kwam lossen ook niet als een verrassing.

Tegen de avond werd er op zijn zondags "geborreld" gezellig met die hapjes en drankjes en ook ik wordt natuurlijk niet vergeten.
Het avondeten bestond uit een salade, soep, brood, kip, zalm dus keuze genoeg en blijkbaar lekker want er was niets over voor Tygo.

Savonds beetje mand gelegen en matje gehangen, ook het gezin bij de les gehouden door af- en toe een heerlijke geurige lucht te verspreiden ahumm.

Zo de dag weer leuk besteed, met spelen, mijn handdoek en theedoek zijn nog steeds interessant, luieren en klieren natuurlijk.....

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten